Subject: New ticket on a given project with a very long subject line which exceeds 255 chars and should not be ignored but chopped off. And if the subject line is still not long enough, we just add more text. And more text. Wow, this is really annoying. Especially, if you have nothing to say...
From: "John Smith" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 22 Jun 2008 12:28:07 +0200

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Maecenas imperdiet 
turpis et odio. Integer eget pede vel dolor euismod varius. Phasellus 
blandit eleifend augue. Nulla facilisi. Duis id diam. Class aptent taciti 
sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. In 
in urna sed tellus aliquet lobortis. Morbi scelerisque tortor in dolor. Cras 
sagittis odio eu lacus. Aliquam sem tortor, consequat sit amet, vestibulum 
id, iaculis at, lectus. Fusce tortor libero, congue ut, euismod nec, luctus 
eget, eros. Pellentesque tortor enim, feugiat in, dignissim eget, tristique 
sed, mauris --- Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus et 
malesuada fames ac turpis egestas. Quisque sit amet libero. In hac habitasse 
platea dictumst.

--- This line starts with a delimiter and should not be stripped

This paragraph is before delimiters.

BREAK

This paragraph is between delimiters.

---

This paragraph is after the delimiter so it shouldn't appear.

Nulla et nunc. Duis pede. Donec et ipsum. Nam ut dui tincidunt neque 
sollicitudin iaculis. Duis vitae dolor. Vestibulum eget massa. Sed lorem. 
Nullam volutpat cursus erat. Cras felis dolor, lacinia quis, rutrum et, 
dictum et, ligula. Sed erat nibh, gravida in, accumsan non, placerat sed, 
massa. Sed sodales, ante fermentum ultricies sollicitudin, massa leo 
pulvinar dui, a gravida orci mi eget odio. Nunc a lacus.

Project: onlinestore
Status: Resolved
due date: 2010-12-31
Start Date:2010-01-01
Assigned to: John Smith